Elektronske cijene
Digitalizacija u maloprodaji.
Elektronske cijene – neizostavan čimbenik digitalizacije maloprodaje
Digitalna rješenja sve važniji su čimbenik u maloprodaji. Jedno od digitalnih rješenja u porastu su elektronske cijene koje donose brojne pogodnosti. Nije iznenađujuće da se 50% tvrtki iz Top 50 i 30% tvrtki iz Top 250 odlučilo za primjenu elektronskih cijena.*
*Top 50 i Top 250 tvrtki prema poduzeću Deloitte. Podaci se temelje na izvještajima poduzeća Deloitte iz 2005. i 2020. godine i bazi kupaca poduzeća SES Imagotag.
*Top 50 i Top 250 tvrtki prema poduzeću Deloitte. Podaci se temelje na izvještajima poduzeća Deloitte iz 2005. i 2020. godine i bazi kupaca poduzeća SES Imagotag.
Elektronske cijene dostupne su u različitim dimenzijama i izvedbama.
Ključne prednosti su:
Smanjenje operativnih troškova
- Smanjenje troškova rada zaposlenih
- Olakšani pregled dostupnosti proizvoda
- Praćenje stanja proizvoda na policama: upozorenje ukoliko nedostaje proizvoda na polici
- Fokus zaposlenika na aktivnosti s dodanom vrijednošću
Konvergencija O2O (online to offline)
- Sinkronizacija svih kanala komunikacije
- Klikni i izaberi (Click & Collect)
- E-kuponi
- Bolja mobilna povezanost potrošača i mogućnost mobilne kupnje (Scan & Go)
- Digitalno oglašavanje na prodajnom mjestu
Povećanje zadovoljstva potrošača i kvalitetnije iskustvo kupovine
- Garancija istih cijena na digitalnim kanalima i u trgovini (online i offline)
- Personalizirana komunikacija
- Angažman potrošača na prodajnom mjestu
- Fizička internet trgovina tzv. e-commerce
- Brz i jednostavan check-out te opcija Shop & Go
- Dodatne informacije na prodajnim mjestima (npr. raspoloživi brojevi obuće na zalihi, dodatne marketinške aktivnosti)